Kako bi se stvorili uvjeti za učenje savjetuje se da se odmah na početku semestra dogovore pravila rada te da ih se pridržavaju svi, i polaznici i profesor. To bi trebao biti jedan tip 'ugovora' dogovoreno između dvije strane. Isto tako, dogovorene bi trebale biti i sankcije.
Pitanje koje se nameće: držati li se strogo pravila ili imati i opcije 'upozori', 'upozori drugi put', 'upozori oštrije', tj. 'popusti', 'popusti drugi put...'.
S vremenom i ustrajnošću bi dosljednost (nepopustljivost) trebala biti cijenjena od strane polaznika jer kao rezultat osigurava dobru radnu atmosferu, no pokušaji (treba se 'učiti' biti dosljedan, bar u mom slučaju) su pokazali da uglavnom uzrokuje neugodne situacije i na satu s 'prozvanima' i poslije u razgovoru s nadređenim.
S vremenom i ustrajnošću bi dosljednost (nepopustljivost) trebala biti cijenjena od strane polaznika jer kao rezultat osigurava dobru radnu atmosferu, no pokušaji (treba se 'učiti' biti dosljedan, bar u mom slučaju) su pokazali da uglavnom uzrokuje neugodne situacije i na satu s 'prozvanima' i poslije u razgovoru s nadređenim.
Možda ipak tu 'odgojnu' komponentu više priliči primjenjivati u radu sa srednjoškolcima i osnovnoškolcima?
Ne bi vjerovali koliko su osjetljivi 'odrasli' polaznici kada svoj ego i komociju trebaju podrediti grupi. Naravno, individualna nastava za 'ja sam VIP' gubi smisao jer, osim što je skuplja, a VIP obično traže najeftiniji tečaj, u nastavi jedan-na-jedan s profesorom ne dolazi toliko do izražaja samoljubivost i podređenost okoline kada se to podrazumijeva po samom konceptu individualne nastave.
Nema komentara:
Objavi komentar